Nielsenıq

Nielsenıq

Son dakika NielsenIQ haberleri ile ilgili Milliyet'e eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan NielsenIQ gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan NielsenIQ haber sayfamızda...

Nielsenıq

haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 36 nielsenıq haberi bulunmuştur.
Hızlı tüketim ürünleri pazarı 2023’te yüzde 81 büyüdü
Hızlı tüketim ürünleri pazarı 2023’te yüzde 81 büyüdü Yapılan bir araştırma Türkiye'de sigara ve alkol hariç Hızlı Tüketim Ürünleri (FMCG) pazarının 2023 yılında yüzde 81 oranında ciro büyümesi kaydettiğini ortaya koydu.
16.04.2024 Ekonomi
Hızlı tüketim yüzde 81 büyüdü
Hızlı tüketim yüzde 81 büyüdü Bilgi hizmetleri ve tüketici zekası şirketi NielsenIQ, Türkiye’de sigara ve alkol hariç FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) pazarının 2023 yılında yüzde 81 oranında ciro büyümesi kaydettiğini açıkladı.
28.03.2024 Ekonomi
Yılın en teknolojik markalarına ödül
Yılın en teknolojik markalarına ödül NielsenIQ Türkiye ile Pazarlamasyon iş birliğinde bu yıl beşinci kez düzenlenen Tech Brands Türkiye’de yılın kazananları belli oldu.
2.03.2024 Ekonomi
Hızlı tüketim ürünü perakendesi büyüyor
Hızlı tüketim ürünü perakendesi büyüyor NielsenIQ, Türkiye’de FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) perakendesinin 2023 yılının ilk 9 ayında yüzde 85 büyüme kaydettiğini açıkladı.
4.12.2023 Ekonomi
Hızlı tüketim yüzde 86 büyüdü
Hızlı tüketim yüzde 86 büyüdü Türkiye’de FMCG (hızlı tüketim ürünleri) perakendesinin 2023 yılının ilk 8 ayında yüzde 86 büyüme kaydettiğini paylaşan NielsenIQ, FMCG’de büyümenin devamlılığı için sürdürülebilirliğin önemine dikkat çekti.
14.11.2023 Ekonomi
Yeni çağın adı: 'Yapay zeka'
Yeni çağın adı: 'Yapay zeka' DataExpert ve Milliyet Executive iş birliğinde BMI organizasyonuyla düzenlenen CMO Summit 2023 gerçekleştirildi. 'Resilience Reset’ temasıyla düzenlenen zirvede, iş dünyasının liderleri ve CMO’ları (pazarlama yöneticileri) bir araya geldi. Zirvede pazarlamanın bugünü ve geleceği ele alınırken, pazarlama alanında yapay zekanın önemine vurgu yapıldı. Zirvede, ‘En Etkin 50 CMO’ ödül töreni de gerçekleştirildi.
10.11.2023 Milliyet Executive
Yeni çağın adı: ‘Yapay zeka’
Yeni çağın adı: ‘Yapay zeka’ DataExpert ve Milliyet Executive iş birliği ile BMI organizasyonuyla CMO Summit 2023 düzenlendi. Zirvede pazarlamanın bugünü ve geleceği ele alınırken, pazarlama alanında yapay zekanın önemine vurgu yapıldı.
12.10.2023 Ekonomi
E-ticaret büyümesini sürdürüyor
E-ticaret büyümesini sürdürüyor Hızlı tüketim ürünü perakendeciliğinin dünyada ve Türkiye’deki e-ticaret performansını değerlendiren NielsenIQ, e-ticaretin, güçlü büyüme ivmesini koruduğunu paylaştı.
2.10.2023 Ekonomi
Cinsiyet eşitliğinde '50=50 İçin El Ele'
Cinsiyet eşitliğinde '50=50 İçin El Ele' Türkiye’de kadınların istihdama katılımı ve yönetici konumundaki kadınların sayısı, uzun yıllardır toplumdaki cinsiyet eşitliğini etkileyen konular arasında. 14 ülkede 18 binden fazla üyesi olan Hollanda merkezli sivil toplum kuruluşu LEAD Network ise Türkiye’de özellikle perakende ve tüketim ürünleri sektörlerinde kadın yönetici sayısını artırmak ve geliştirmek için faaliyetlerini sürdürüyor. LEAD Network Türkiye, bu önemli konuyu “50=50 İçin El Ele” temasıyla düzenlenen “Liderlikte Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Konferansı”nda bir kez daha masaya yatırdı.
25.09.2023 Ekonomi
‘Türkiye pozitif ayrıştı’
‘Türkiye pozitif ayrıştı’ Global bilgi hizmetleri şirketi NielsenIQ verilerine göre, Türkiye’de FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) perakendesi, 2022 yılı toplamında 2021 yılına göre yüzde 99 büyüme kaydetti.
26.06.2023 Ekonomi
Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri perakendesi yüzde 99 büyüdü
Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri perakendesi yüzde 99 büyüdü Yapılan bir araştırmada elde edilen verilerine göre, Türkiye’de FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) perakendesi, 2022 yılı toplamında 2021 yılına göre yüzde 99 büyüme kaydetti.
19.06.2023 Alışveriş
Yeni nesil kumaşla daha az 'Ayak izi'
Yeni nesil kumaşla daha az 'Ayak izi' Pandemi sonrası hijyen ürünlerine olan ilgi çok arttı. Sürdürülebilirliğin hiç olmadığı kadar gündemde olduğu bu dönemde ıslak mendil üreticisi Sapro, yeni nesil kumaşıyla üretimde karbon ayak izini yüzde 14 azalttığını açıkladı.
9.06.2023 Milliyet Executive
İngiltere'de mağaza fiyatları arttı
İngiltere'de mağaza fiyatları arttı NielsenIQ ve Britanya Perakende Konsorsiyumu (BRC) tarafından derlenen verilere göre İngiltere'de mağaza fiyat artışları nisan ayında tepe yaptı.
2.05.2023 Uzmanpara
CEO’ların pusulası hangi yönü gösteriyor?
CEO’ların pusulası hangi yönü gösteriyor? İş dünyası 2023 yılının ilk ayını dopdolu bir gündemle geride bıraktı. Birçok küresel ve yerel sorunun yanı sıra büyük fırsatları da bünyesinde barındıran 2023’te hangi trendler gözlemleniyor?
15.02.2023 Milliyet Executive
İnovasyon ödülü verdi
İnovasyon ödülü verdi NielsenIQ bünyesindeki faaliyetlerini sürdüren Bases, ‘2022 Çığır Açan İnovasyonlar’ raporunu yayınladı.
30.11.2022 Ekonomi
2022 yılı çığır açan inovasyonlar Türkiye raporu yayınlandı
2022 yılı çığır açan inovasyonlar Türkiye raporu yayınlandı NielsenIQ bünyesindeki bir kuruluş olarak faaliyetlerini sürdüren BASES, “2022 Çığır Açan İnovasyonlar” raporunu yayınladı.
18.11.2022 Ekonomi
NielsenIQ’nun Türkiye Genel Müdürü’ne ödül
NielsenIQ’nun Türkiye Genel Müdürü’ne ödül Sales Network Topluluğu tarafından her yıl, satış ekosisteminin gelişimine katkı sağlayan liderlerin başarılarını görünür kılmak ve sürdürülebilir olması için cesaretlendirmek amacıyla düzenlenen LiSA (Leadership in Sales Awards) Ödülleri sahiplerini buldu.
17.11.2022 Ekonomi
Yeni tüketici dünyası için işte yol haritası
Yeni tüketici dünyası için işte yol haritası DataExpert iş birliği ve BMI organizasyonuyla eylülde düzenlenen “CMO Summit 2022” kapsamında CMO’lar eş zamanlı olarak CSuite oturumlarında bir araya geldi. Liderler, tüketicilerin değişen davranışlarına ilişkin görüşlerini “Yeniden şekillenen tüketici dünyasına hazır mıyız?” başlıklı oturumlarda paylaştı.
9.11.2022 Milliyet Executive
Hızlı tüketimde % 85 büyüme
Hızlı tüketimde % 85 büyüme Global bilgi hizmetleri şirketi NielsenIQ’nun araştırmasına göre, Türkiye’de FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) perakendesi 2022 yılı ilk 8 ay kıyaslamasında yüzde 85 büyüme kaydetti.
29.10.2022 Ekonomi
Hızlı tüketim ürünleri perakendesi yüzde 85 büyüdü
Hızlı tüketim ürünleri perakendesi yüzde 85 büyüdü Türkiye’de FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) perakendesi 2022 yılı ilk 8 ay kıyaslamasında yüzde 85 büyüme kaydetti. NielsenIQ’nun araştırmasına göre, 2015 yılından bu yana bileşik yıllık büyüme rakamlarına (CAGR) bakıldığında da gıda kategorisinin yüzde 19, gıda başlığı altındaki tarım ürünlerinin yüzde 19,4, buğday ürünlerinin ise yüzde 24,3 büyüdüğü gözleniyor.
27.10.2022 Ekonomi
CMO’lar ‘anlam’ arayışında
CMO’lar ‘anlam’ arayışında CMO Summit 2022 Türkiye’nin önde gelen firmalarının üst düzey yöneticilerini ve CMO’larını bir araya getirdi. Pazarlamanın bugünü ve geleceği, dijital dönüşüm, pazarlamada sürdürülebilirlik konularının ele alındığı zirvede ‘En Etkin 50 CMO’ya ödülleri verildi.
7.10.2022 Milliyet Executive
İngiltere'de marketlerde enflasyon hızlandı
İngiltere'de marketlerde enflasyon hızlandı İngiltere'de mağazalar ve süpermarketlerde enflasyon eylül ayında hızlandı.
28.09.2022 Uzmanpara
Tüketici markadan samimiyet bekliyor
Tüketici markadan samimiyet bekliyor DataExpert ve Milliyet Executive iş birliğinde BMI organizasyonuyla CMO Summit 2022 bu yıl dördüncü kez düzenlendi. Zirvede pandemiyle birlikte iş yapış biçimlerinin değiştiği belirtilirken, tüketicilerin markalardan samimiyet beklediği ifade edildi.
24.09.2022 Ekonomi
Tüketicilerin marka tercihi çeşitlendi
Tüketicilerin marka tercihi çeşitlendi Tüketicilerin marka tercihleri hakkında güncel bilgileri ortaya koyan araştırmaya göre, Türkiye’deki tüketicilerin yüzde 62’si Kovid - 19 dönemi öncesine göre çok daha çeşitli markaları satın almaya yöneldi. NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü Didem Şekerel Erdoğan, araştırma sonucunda elde edilen bulguları şöyle açıkladı:
9.09.2022 Ekonomi
İşte Türkiye’nin En Etkin CMO’su
İşte Türkiye’nin En Etkin CMO’su Dünya baş döndürücü bir hızla dijitalleşiyor, tüketici alışkanlıkları anbean değişiyor. Pandemi geride kalırken şirketler büyük değişime ayak uydurmak için daha kapsayıcı stratejilere ihtiyaç duyuyor. Bu süreçte CMO’ların (Chief Marketing Officer - Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı) oynadıkları kilit rol her zamankinden önemli hale geliyor. Milliyet Executive’in bu sayısında sizleri sergiledikleri performansla dikkat çeken Türkiye’nin En Etkin 50 CMO’suyla tanıştırıyoruz.
7.09.2022 Milliyet Executive

Benzer Haber Etiketleri

Nielsenıq ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.